موتور
|
نوع
|
N6A (TU5JP4)
|
حجم
|
1587 سی سی
|
تعداد سیلندر
|
4
|
نسبت تراکم
|
10.5 بر یک
|
کورس / قطر داخلی سیلندر
|
S:82mm/B:78.5mm
|
حداکثر قدرت
|
110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
|
حداکثر گشتاور
|
142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
|
نوع سیستم سوخت رسانی
|
چند نقطه ای با پاشش الکترونیکی
|
نوع سوخت
|
بنزین با اکتان 95
|
تعداد سوپاپ
|
16
|
سیستم احتراق
|
احتراق داخلی (جرقه ای)
|
حد آلایندگی
|
یورو 3
|
سیستم سوخت رسانی
|
تزریق الکترونیکی
|
نوع انژکتور
|
بوش
|
انتقال قدرت
|
جعبه دنده
|
5 دنده دستی
|
کلاچ
|
تک صفحهای خشک - مکانیکی
|
موقعیت دیفرانسیل
|
جلو
|
عملکرد
|
حداکثر سرعت
|
198 کیلومتر در ساعت
|
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت
|
9.6 ثانیه
|
مصرف سوخت (لیتر در 100 کیلومتر)
|
شهر
|
8.6
|
بزرگراه
|
5.1
|
ترکیبی
|
6.4
|
با سرعت ثابت 90 کیلومتر در ساعت
|
5.9
|
ظرفیت ها (لیتر)
|
باک بنزین
|
50
|
صندوق عقب
|
245
|
فرمان
|
نوع
|
هیدرولیک
|
قابلیت تنظیم
|
دارد
|
جعبه فرمان
|
پينيون و دنده شانه اي
|
تعداد دور چرخش قفل به قفل
|
3.8
|
ترمزها
|
نوع
|
هيدروليكي دو مداره
|
ترمز جلو
|
ديسكي تهويه شونده
|
ترمز عقب
|
ديسكي
|
سیستم تعلیق
|
جلو
|
پايه هاي مک فرسون
|
عقب
|
بازوئی با میله پیچشی
|
وزن (كيلوگرم)
|
وزن تقريبي بدون سرنشين با باك پر
|
1054
|
حداكثر وزن مجاز
|
1567
|
حداكثروزن مجاز یدک کشي
|
2467
|
حداكثر بار بر محور عقب
|
780
|
حداكثر بار بر محور جلو
|
855
|